Ce se întâmplă după moarte?

Am ales să pun aici cele câteva versete biblice care vorbesc lămurit despre starea morților. Citește-le te rog și meditează la ele!


„De ce n-am murit în pântecele mamei mele? De ce nu mi-am dat sufletul la ieşirea din pântecele ei? 12 De ce am găsit genunchi care să mă primească? Şi ţâţe care să-mi dea lapte? 13 Acum aş fi culcat, aş fi liniştit, aş dormi şi m-aş odihni…”
 Iov 3:11-13

Sursa foto: public domain pictures
„Nu morţii laudă pe Domnul şi nici vreunul din cei ce se pogoară în locul tăcerii,…” Psalmii 115:17

 „Suflarea lor trece, se întorc în pământ şi în aceeaşi zi le pier şi planurile lor”. Psalmii 146:4

„ Cei vii, în adevăr, măcar ştiu că vor muri, dar cei morţi nu ştiu nimic şi nu mai au nicio răsplată, fiindcă până şi pomenirea li se uită...  Tot ce găseşte mâna ta să facă, fă cu toată puterea ta! Căci, în Locuinţa morţilor în care mergi, nu mai este nici lucrare, nici chibzuială, nici ştiinţă, nici înţelepciune!” Eclesiastul 9:5,10

Mesajul este clar. Nu prea lasă loc pentru teorii despre suflete ce părăsesc trupul ca să se plimbe nu-știu-pe-unde. Rămâne doar speranța învierii, așa de frumos redată în crezul de la Niceea: „Aștept învierea morților și viața veacului ce va să vie!”

Știu că unii cred cu tărie într-un Rai în care suflete imateriale se desfată și într-un Iad în care suflete fără trup sunt chinuite. Dar, pentru a crede aceasta, trebuie să ia o radieră și să șteargă versetele de mai sus din Biblia lor. Părerea mea!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Postul alimentar - când renunțarea la mâncare îți face bine

Legăminte vechi și noi

Secretele biruinței lui David

Cei 144 000 din Apocalipsa - descifrarea simbolului

Zgârcit în cereri!

Isus și potopul

Rusia se va prăbuși

Un wrestling cu mesaj

Condamnat la fericire

A vorbit Isus despre iad?