Pe limba inimii mele...


În această postare veţi găsi diverse texte biblice pe care le-am studiat.

Atunci când zăbovesc mai mult asupra unui verset descopăr o bogăţie de semnificaţii, pe care o traducere simplă, literală, cum e Cornilescu, nu le pune în valoare. Nu aş avea autoritatea şi cunoştinţele necesare să fac o nouă traducere, dar am îndrăznit să reformulez unele versete doar aşa, pentru a "conserva" bucuria pe care sufletul meu a simţit-o atunci când le-am studiat. Astfel pot retrăi această bucurie când le citesc şi o pot împărtăşi altora.

Să zicem că "traducerea" pe care o găsiţi după fiecare verset nu e în româneşte, ci e pe limba vorbită de inima mea.


***
Ieremia 9:23, 24

Așa vorbește Domnul: „Înțeleptul să nu se laude cu înțelepciunea lui, cel tare să nu se laude cu tăria lui, bogatul să nu se laude cu bogăția lui. Ci cel ce se laudă să se laude că are pricepere și că Mă cunoaște, că știe că Eu sunt Domnul, care fac milă, judecată și dreptate pe pământ! Căci în acestea găsesc plăcere Eu”, zice Domnul.

Așa vorbește Domnul: „Dacă ești inteligent, nu te mândri cu cunoștințele acumulate, dacă ești puternic, nu te mândri cu ce poți să faci, dacă ești bogat, nu te lăuda cu ce ai. Un singur lucru te înalță cu adevărat: a te concentra asupra Mea și a mă cunoaște așa cum Eu, Domnul, sunt în realitate. Dacă alegi să faci așa, vei descoperi că Mie cel mai mult îmi place să fiu înțelegător și iubitor, dar nici nu neglijez să supun judecații orice faptă și să fac dreptate pe pământ!”. Sunt cuvintele Domnului!

***

Evrei 9:14

cu cât mai mult sângele lui Hristos, care, prin Duhul cel veşnic S-a adus pe Sine însuşi jertfă fără pată lui Dumnezeu, vă va curăţi cugetul vostru de faptele moarte ca să slujiţi Dumnezeului cel viu!


Gândiţi-vă cu cât mai mare este puterea sângelui lui Hristos care, ca persoană nemuritoare, S-a adus pe Sine însuşi Jertfă fără pată lui Dumnezeu. Prin urmare, acesta va fi mult mai eficient şi ne va curăţi conştiinţa. În loc să fim obsedaţi de faptele moarte pe care le facem, vom fi fascinaţi de Dumnezeul cel viu!


***
Psalm 1:1

Ferice de omul care nu se duce la sfatul celor răi, nu se opreşte pe calea celor păcătoşi, şi nu se aşează pe scaunul celor batjocoritori!

Fericit este omul care nu se expune la ideile greşite ale celor răi, nu practică faptele rele ale celor păcătoşi şi nu adoptă atitudinea celor lipsiţi de respect.


***
Proverbe 18:1 -

Cel ursuz caută ce-i place lui, se supără de orice lucru bun. 

Comportamentul celui singuratic, care caută confortul personal, este cu totul împotriva oricărei înţelepciuni.

***
Proverbe 31:29 -

Multe fete au o purtare cinstită, dar tu le întreci pe toate.

În lucrarea foarte multor surori se poate vedea puterea lui Dumnezeu şi slava Cerului, dar sunt copleşit de măsura în care le descopăr în viaţa ta.

***
Habacuc 3:17,18 -

Căci chiar dacă smochinul nu va înflori, viţa nu va da nici un rod, rodul măslinului va lipsi, şi câmpiile nu vor da hrană, oile vor pieri din staule şi nu vor mai fi boi în grajduri, eu tot mă voi bucura în Domnul, mă voi bucura în Dumnezeul mântuirii mele!

E de aşteptat să vină vremea când lumea va trece printr-o criză economică severă, până acolo încât firmele vor da faliment, oamenii vor ajunge şomeri, recoltele vor fi compromise şi vor lipsi alimentele de bază. Totuşi, relaţia mea cu Domnul mă va face să fiu plin de bucurie chiar şi în aceste condiţii. Voi sări în sus şi mă voi învârti ca un copil fericit, deoarece ştiu că Dumnezeu a pregătit deja salvarea mea.

***
Geneza 2:25

Omul şi nevasta lui erau amândoi goi, şi nu le era ruşine.

Atât soţul cât şi soţia erau sinceri, deschişi şi nu se dezamăgeau unul pe altul.


Comentarii

Unknown a spus…
Pastore, EL IESHUA ANFOST PERSOANA NEMURITOARE DAR DUPA CE A FOST FACUT OM, SUFLET VIU NU A MAI FOST CACI A MURIT CU ADEVARAT TRUP SI SUFLET PENTRU RASCUMPARAREA OMENIRI DIN PACAT SI MOARTE, DREPTATEA LUU ELOHI ZICE: SUFLET PENTRU SUFLET... BIBLIA TRADUCERE LITERALA CORECTA CEA MAI BUNA TRADUCERE zice: ca SI A PUS SUFLETUL PENTRU RASCUMPARAREA INTREGI OMENIRI adica a murit trup si suflet pentru rascumpararea pacatosului de mine si pentru tine, de unde scoateti voi ca el nu a murit literal trup si suflet, BIBLIA SPUNE, CA A FOST GASIT CA UN OM...deaceia a putut muri si ca CUVANTUL(adica Persoana Fiului, NU Tatal) a fost FACUT OM, CARNE, SUFLET VIU, ati citit in Original in SFINTELE SCRIPTURI SI VESTEA BUNA DIN ORIGINAL SA VEDETI CE SPUNE DESPRE SUFLET CA ESTE MURITOR SI MOARE?
Ionel Bratu a spus…
Multumesc pentru comentariu!

1. Nu sunt pastor, sunt medic. Sunt membru al Bisericii Adventiste de Ziua a Saptea.

2. Si eu cred ca omul este muritor. Speranta mea, izvorata din Biblie, e invierea trupului, nu nemurirea sufletului.

3. Si eu cred ca Isus a murit cu adevarat si a fost ingropat. Cred, de asemenea, ca a inviat si sta la dreapta Tronului lui Dumnezeu, mijlocind pentru noi.

Mi se pare mie sau gandim la fel?

Postări populare de pe acest blog

Postul alimentar - când renunțarea la mâncare îți face bine

Legăminte vechi și noi

Secretele biruinței lui David

Cei 144 000 din Apocalipsa - descifrarea simbolului

Zgârcit în cereri!

Isus și potopul

Rusia se va prăbuși

Un wrestling cu mesaj

Condamnat la fericire

A vorbit Isus despre iad?